Wszystko o Tibi i OTS, i nie tylko!
Skrypt nie mój!
Inne Forum[/quote napisał:
Witam Was wszystkich Zrobiłem czar, który układa się w krzyż. Gotowi?
Ok, to zaczynamy W data/spells/scripts robimy plik .lua o nazwie krzyz. Piszemy w nim ten oto kod:Spoiler:
-----Krzyz by Caliber64-----
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_LOSEENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 1000, 1000, 500, 500)
local arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
endNastępnie w data/spells/spells.xml dodajemy linijke:
Spoiler:
<instant name="Krzyz" words="alleluja" lvl="200" maglv="60" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="krzyz.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>
Offline